جدی 01, 1401 15:46 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: فلسطین تقسیم خاک با رژیم صهیونیستی را نمی پذیرد
    جهاد اسلامی: فلسطین تقسیم خاک با رژیم صهیونیستی را نمی پذیرد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که ملت فلسطین با خون پاک فرزاندانشان ثابت کردند که هرگز تقسیم میان دو ملت و دو کشور را نخواهد پذیرفت.

به گزارش رادیو دری؛ «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه شب در سالگرد شهادت "ماجد الحرازین" از فرماندهان گروهان قدس گفت: تلاش برای حمله به کرانه باختری به منظور توسعه شهرک سازی و حمله به قدس و بیرون راندن ساکنان آنان و تسویه حساب با لبنان و غزه، همگی نشان می دهد که گزینه جنگ با دشمن مطرح است و این موضوع موجب می شود که مقاومت مسلحانه خود را علیه آن ادامه دهیم.

البطش اضافه کرد: هرگز مأموریت جنگجویان در مقابله با اشغالگر متوقف نمی شود، زیرا  مأموریت ما در خاک فلسطین آن است که اجازه ندهیم دشمن در آن مستقر شود و به دنبال درگیری برای شرایط مطلوب و مناسب ادامه دهیم.

این مقام جنبش جهاد اسلامی گفت: جنگ با دشمن همچنان مطرح است و مقاومت و جانفشانی ها برای بازگشت فلسطینیان ادامه می یابد.

البطش درخصوص عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی نیز از ملت های عرب خواست که در روابط با دشمن صهیونیست بازنگری و عادی سازی را متوقف کنند.

 نظامیان صهیونیست‌ و شهرک نشینان برای دستیابی به اهداف توسعه‌طلبانه خود روزانه به مناطق مختلف فلسطین یورش می برند و فلسطینیان را شهید، زخمی و یا بازداشت می‌‌کنند؛ رزمندگان فلسطینی نیز با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند.

تاکید جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت تا پایان اشغالگری

جهاد اسلامی مردم فلسطین را به حمایت از مقاومت فراخواند

کلیدواژه