جدی 12, 1401 16:53 Asia/Kabul
  • یورش اشغالگران صهیونیست به خانه خطیب مسجدالاقصی
    یورش اشغالگران صهیونیست به خانه خطیب مسجدالاقصی

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به منزل عکرمه صبری رئیس هیات عالی اسلامی در قدس اشغالی یورش بردند.

به گزارش رادیو دری، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی هدف از این یورش را بازجویی از شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیات عالی اسلامی در قدس اشغالی اعلام کرده اند.

خطیب مسجد لاقصی اخیرا با اشاره به جهت گیری‌های کابینه راستگرای جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو درباره بروز فاجعه ضد این مسجد مقدس هشدار داده است.

عکرمه صبری تاکید کرده است که جاه طلبی‌های اشغالگران متوقف نخواهد شد و آنها هر بار مطالبه جدیدی مطرح و از مناسبت‌های مختلف به ویژه اعیاد متعدد یهودیان بهره بردای می‌کنند.

رئیس هیات عالی اسلامی در قدس، کابینه رژیم اشغالگر اسرائیل را به طور کامل مسوول عواقب طرح‌های هدف قرار دادن مسجدالاقصی دانسته و از کشورهای عربی و اسلامی خواسته است برای حفاظت از مسجد الاقصی وارد عمل شوند.

شیخ صبری با بیان اینکه حجم خطرها از توان اهالی قدس بیشتر است، بر اهمیت افزایش سفر فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی تاکید کرد و افزود: تا زمانی که مسجد الاقصی در خطر است این دعوت باید مستمر و پابرجا باشد.

مسجدالاقصی اخیرا شاهد یورش صهیونیستهایی بوده است که به صورت جمعی و با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به این مسجد وارد می شوند. 

یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

هشدار خطیب مسجدالاقصی درباره تلاش های نیرو‌های اشغالگر برای یهودی سازی قدس

کلیدواژه