ثور 21, 1402 07:50 Asia/Kabul
  • 3 شهید بمباران ساختمان مسکونی در خان یونس
    3 شهید بمباران ساختمان مسکونی در خان یونس

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود ساختمانی مسکونی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند که براثر آن ۳ فلسطینی از جمله یکی از فرماندهان سرایا القدس به همراه برادرش به شهادت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری به نقل از رسانه‌های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی در حمله اخیر به یک مجتمع مسکونی در شهرک حمد در غرب خانیونس ، «علی حسن غالی» عضو شورای نظامی گروهان‌های قدس به همراه برادرش «محمود حسن محمد غالی» و نفر سوم  «محمود ولید عبدالجواد» را به شهادت رساندند.

براساس برخی گزارش‌ها، صهیونیست‌ها در حمله به منزل این فرمانده گروهان‌های قدس در خانیونس از موشک‌های هدایت‌شونده GBU ۳۹ ساخت آمریکا استفاده کرده‌اند.

از بامداد روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون  ۲۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۱۶ صهیونیست زخمی شدند که حال بسیاری از آنان وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی دراینباره اعلام کرد، از عصر چهارشنبه تاکنون گروه‌های فلسطینی ۴۶۹ راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که خسارت مالی زیادی به بار آورده است.

گفتنی است،گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه از جمله جنبش های حماس و جهاد اسلامی در چارچوب «اتاق عملیات نظامی مشترک» خود بر پاسخ واحد و یکپارچه به جنایت رژیم صهیونیستی در این منطقه تاکید کرده اند.

کلیدواژه