سرطان 03, 1402 11:05 Asia/Kabul
  • فلسطینیان، اهانت صهیونیست‌ها به قرآن کریم را محکوم کردند
    فلسطینیان، اهانت صهیونیست‌ها به قرآن کریم را محکوم کردند

معترضان فلسطینی اقدام شهرک نشینان در یورش به مساجد مسلمانان در جنوب نابلس و پاره کردن نسخه‌هایی از قرآن کریم و آتش زدن آن را محکوم کردند.

به گزارش رادیو دری، شماری از فلسطینیان در باریکه غزه تجمع اعتراض آمیزی در محکومیت اهانت شهرک نشینان صهیونیستی به قرآن کریم برگزار کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام شهرک نشینان در یورش به مساجد مسلمانان در روستای عوریف در جنوب نابلس و پاره کردن نسخه‌هایی از قرآن کریم و آتش زدن آن را محکوم کرد و افزود: این اقدام وحشیانه شهرک نشینان که با حمایت ارتش اشغالگر صورت می‌گیرد، مخدوش کردن احساسات همه مردم فلسطین و امت اسلامی است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز بی حرمتی به  مقدسات اسلامی را ادامه خصومت ورزی اشغالگران ضد ملت فلسطین توصیف و تاکید کرد: این اقدام باعث شعله ور شدن مقاومت خواهد شد.

جهاد اسلامی افزود: این تنش آفرینی خطرناک و جنایت آمیز، بیانگر تمایل دشمن برای به راه انداختن جنگ دینی ضد اعتقادات اسلامی است.

در همین ارتباط، کشورهای مصر و ترکیه  هم یورش گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد شهرک عوریف و پاره کردن و سوزاندان قرآن کریم را محکوم کردند.

شهرک نشینان صهیونیست  روز جمعه ( 23 ژوئن ) در اقدامی خطرناک و تنش آفرین ضد مقدسات اسلامی، نسخه‌هایی از قرآن کریم را در یکی از مساجد شهرک "عوریف" در جنوب شهر نابلس به آتش کشیدند.

کلیپ‌های ویدئویی نشان می‌دهد که شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدی در شهر ترمسیعا حمله می‌کنند و با وارد کردن سگ‌های خود به این مکان مقدس حرمت‌شکنی می‌کنند و سپس شیشه‌های آن را می‌شکنند و قرآن‌های داخل مسجد را پاره می‌کنند.

اهانت شهرک نشینان صهیونیست به قرآن کریم

کلیدواژه