سرطان 30, 1402 11:46 Asia/Kabul
  • ۲۴ عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها
    ۲۴ عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین درشبانه روز گذشته ۲۴ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

صهیونیست‌ها برای دستیابی به اهداف توسعه‌طلبانه خود روزانه به مناطق مختلف فلسطین یورش و فلسطینیان را شهید، مجروح و یا بازداشت و روانه زندان می‌‌کنند؛ فلسطینیان نیز در پاسخ به این جنایات، عملیات ضدصهیونیستی انجام می دهند.

به گزارش رادیو دری، مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد،نیروهای مقاومت فلسطین درشبانه روز گذشته  با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیستی با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

مرکز معطی افزود، عملیات نیروهای مقاومت در قدس، نابلس، جنین، بیت لحم، سلفیت، رام الله و الخلیل روی داده است و نیروهای مقاومت با حملات صهیونیست‌ها مقابله کردند.

بنابراین گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین در یک هفته گذشته ۱۸۲ عملیات علیه صهیونیست‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری انجام دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

 

کلیدواژه