سنبله 19, 1402 16:00 Asia/Kabul
  • تعرض شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی
    تعرض شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

همزمان با تشدید فراخوان‌های گروه‌های افراط گرای صهیونیست در راستای تشدید تعرض ها ضد مسجدالاقصی، ده ها شهرک نشین به این مکان مقدس تعرض کردند.

مسجدالاقصی به عنوان نماد اصلی هویت اسلامی - فلسطینی شهر بیت المقدس همواره هدف اقدامات ویرانگرانه رژیم اشغالگر قدس قرار داشته است.

به گزارش رادیو دری، اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی در بیانیه‌ای اعلام کرد،  ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست از صبح امروز (یک شنبه) تحت تدابیر شدید امنیتی نظامیان صهیونیست در اقداماتی تحریک‌آمیز به مسجدالاقصی تعرض کرده و اقدام به برگزاری مناسک تلمودی کردند.

بر پایه این گزارش، در جریان این تعرض، نظامیان صهیونیست به طور گسترده در دروازه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی مستقر شده و از تعرض کنندگان حمایت کردند.

در روزهای اخیر فراخوان‌های صادره از سوی گروه‌های افراط گرای صهیونیست برای تشدید تعرضات ضد مسجدالاقصی افزایش پیدا کرده است.

در پی تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها گروه‎‌های ملی و اسلامی فلسطینی در قدس با صدور بیانیه‌ها و فراخوان‌هایی بر لزوم حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی جهت حمایت و حفاظت از آن تاکید کردند.

گروه‌های مبارز فلسطینی هم تاکید کرده‌اند که مسجدالاقصی خط قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.

یورش نظامیان رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی 

کلیدواژه