سنبله 29, 1402 20:01 Asia/Kabul
  • اذعان صهیونیست ها به ناتوانی در برابر حملات سایبری
    اذعان صهیونیست ها به ناتوانی در برابر حملات سایبری

رسانه‌های عبری از مختل شدن فرود هواپیماها در فرودگاه بین المللی بن گوریون (در نزدیکی تل آویو) به دلیل تشدید حملات سایبری خبر دادند.

به گزارش رادیو دری، روزنامه یسرائیل هیوم امروز چهارشنبه در گزارشی نوشت: بسیاری از هواپیماهایی که به مقصد فرودگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی در حال پرواز بودند، طی روزهای اخیر به دلیل تشدید حملات سایبری مجبور تغییر مسیر خود و فرود در دیگر فرودگاه‌ها شدند.

در این گزارش آمده است، علت اصلی این رخداد تشدید حملات سایبری به سیستم‌های ناوبری به ویژه سامانه GPS فرودگاه بن گوریون بوده است که عملیات فرود هواپیماها در این فرودگاه را به طور کلی مختل کرده است.

بنا براعلام منابع عبری، حملات شدید سایبری اخیر منبعی نامعلوم دارد اما به نظر می رسد که از کشورهای خارجی ضد اسرائیل انجام می شود.

بنابراین گزارش، این حملات در شرایطی ضد فرودگاه بن گوریون شدت گرفته که این فرودگاه همواره مملو از انبوهی از مسافران است که در ایام اعیاد یهودی شمار آنها به ۱۰۰ هزار نفر در هر روز می رسد.

در ماههای اخیر، صدها سایت رژیم صهیونیستی از جمله سایت های بیمارستان ها، وزارتخانه ها، بانک ها، شرکت های دولتی و خصوصی، بنادر، شرکت برق، راه آهن، ارتباطات و تأسیسات زیربنایی هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

اذعان صهیونیست ها به ناتوانی در برابر حملات سایبری

کلیدواژه