میزان 09, 1402 17:01 Asia/Kabul
  • مسلمانان در برابر هتک حرمت مسجدالاقصی سکوت نکنند
    مسلمانان در برابر هتک حرمت مسجدالاقصی سکوت نکنند

عضو جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد، ملت‌های عربی و اسلامی اکنون باید در مقابل اقدامات دشمن صهیونیستی ایستادگی کنند.

در ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان صهیونیست طی چند روز گذشته به بهانه اعیاد یهودی، بامداد امروز یکشنبه بار دیگر این افراد با ورود غیرقانونی به این مکان مقدس، اقدامات تحریک‌آمیز در آن انجام دادند.

به گزارش رادیو دری، «احسان عطایا» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با رادیو صوت القدس تاکید کرد، این جنبش به یک وزنه سنگین در معادله تقابل با دشمن تبدیل شده و این امر از طریق مواجهه با دشمن در سه نبرد و اتحاد و یکپارچگی در سطح نظامی نمایان شد.

عضو جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد، جنبش جهاد اسلامی دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کرد و اقداماتی که امروز در کرانه‌باختری انجام می‌دهد، نشان‌دهنده قدرت این جنبش است.

عطایا تاکید کرد، زمانی که دولت آمریکا برای تکمیل راه قطار سازش با ملت‌های عربی تلاش می‌کند، دشمن صهیونیستی تعرضات خود به مسجدالاقصی را متوقف نکرده است.

عطایا گفت، رژیم صهیونیستی با یورش به مسجدالاقصی این پیام را به گوش تمام مسلمانان جهان می‌رساند که اگر دست بسته بمانند و کاری انجام ندهند، رژیم صهیونیستی اقدامات خود را تحمیل خواهد کرد.

صهیونیستها در دومین روز از اعیاد یهود موسوم به «عیدالعرش» به مسجدالاقصی یورش بردند و در دروازه السلسله یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی رقص و آداب و رسوم تلمودی و اقدامات تحریک آمیز انجام دادند.

حماس : تداوم تعرض به مسجدالاقصی اقدامی تنش‌آفرین است

کلیدواژه