میزان 16, 1402 15:24 Asia/Kabul
  • ازدحام صهیونیست‌ها در فرودگاه «بن گوریون» برای فرار از اراضی اشغالی
    ازدحام صهیونیست‌ها در فرودگاه «بن گوریون» برای فرار از اراضی اشغالی

هزاران صهیونیست به دنبال حملات نیروهای مقاومت فلسطین برای فرار از اراضی اشغالی در فرودگاه صهیونیستی «بن گوریون» در تل‌آویو تجمع کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از روز شنبه (۷ اکتبر) تاکنون بارها اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با موشک و راکت هدف حمله قرار دادند که بر اثر این حملات تاکنون دست کم 350 صهیونیست به هلاکت رسیدند. 

به گزارش رادیو دری، رسانه‌های صهیونیستی ظهر یکشنبه تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد شهرک‌نشینان در فرودگاه صهیونیستی «بن گوریون» برای خروج از اراضی اشغالی فلسطین تجمع کرده‌اند.

منابع خبری اعلام کردند، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی سفر خود را به فرودگاه بن گوریون لغو کرده‌اند.

شبکه «سی‌ان‌ان» خبر داد، شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی از جمله شرکت‌هایی بوده‌اند که سفرهای برنامه‌ریزی‌شده به اراضی اشغالی را لغو کرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد، شرکت آلمانی «لوفت‌هانزا» و  هواپیمایی «الامارات» و شرکت یونانی «اجین ایرلاینز» نیز سفر به تل‌آویو را لغو کرده‌اند.

برخی از شرکت‌های فرانسوی، لهستانی، اسپانیایی، ایتالیایی نیز تصمیم مشابهی در ارتباط با سفر به اراضی اشغالی فلسطین اتخاذ کرده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی در آخرین خبرهای خود اعلام کردند، دست‌کم ۴۰۰ صهیونیست در حمله رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند و شمار مجروحان به هزار و ۸۶۴ نفر رسیده است.

نیروهای مقاومت همچنین ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفته اند.

حمله سایبری به فرودگاه بن‌گوریون رژیم صهیونیستی

کلیدواژه