میزان 20, 1402 14:35 Asia/Kabul
  • اعتراف ایهود باراک به شکست سخت اسرائیل در برابر مقاومت
    اعتراف ایهود باراک به شکست سخت اسرائیل در برابر مقاومت

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اذعان کرد، عملیات «طوفان الاقصی» سخت‌ترین ضربه‌ای بود که رژیم اشغالگر تاکنون دریافت کرده است.

به گزارش رادیو دری به نقل ازپایگاه خبری العهد، «ایهود باراک» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت، حمله هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) سخت‌ترین ضربه‌ای بود که اسرائیل دریافت کرده است.باراک افزود، یک شکست بزرگ برای اسرائیل چه در سطح اطلاعات و عملیات و چه در سطح رهبری ارشد سیاسی رقم خورده است.

باراک درحالی به شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرده است که اخیرا" و درپی تشدید عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و رسیدن موشک‌های آن به تمامی شهرهای صهیونیستی، منابع خبری از فرار نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از تل‌آویو خبر دادند.

براساس این گزارش، ایهود باراک از طریق فرودگاه بن گوریون از تل‌آویو خارج شده است. منابع خبری نیز تصویری از وی در این فرودگاه را منتشر کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

 

کلیدواژه