عقرب 08, 1402 17:57 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: بزرگترین شکست رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر رقم خورد
    سرلشکر سلامی: بزرگترین شکست رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر رقم خورد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بزرگترین شکست رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر رقم خورد گفت، با آغاز عملیات طوفان الاقصی، تمام تصورات رژیم صهیونیستی مبنی بر کنترل همه چیز در سایه دستگاه امنیتی، فرو ریخت.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد، صهیونیست‌ها که عصاره مکر و زور دشمن هستند تا سه هفته پیش تصور می‌کردند که ناامنی و ترس، آن سوی دیوارها معنا دارد و متعلق به فلسطین است.

سرلشکر سلامی افزود، آن ها تصور می‌کردند یک دستگاه امنیتی پیچیده دارند که همه چیز را تحت کنترل دارد و هر حرکتی از چشمان آن‌ها مخفی نیست اما در هفتم اکتبر تمام این تصورات فروریخت.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه فلسطین اشغالی بناحق اسرائیل خوانده می‌شود تصریح کرد، این سرزمین از مهاجران شکل گرفته است و ماهیت و هویت اسرائیلی وجود ندارد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی هرچه بمباران می‌کند، کودکان غزه تسلیم نمی‌شوند خاطرنشان کرد، کودکان غزه می‌گویند اینجا سرزمین و هویت ماست و این فرق می‌کند با افرادی که برای ثروت و مال اندوزی به آن سرزمین آمده اند.

سرلشکر سلامی: آمریکا و اسرائیل در طوفان الاقصی شکستی بزرگ متحمل شدند

کلیدواژه