عقرب 21, 1402 18:23 Asia/Kabul
  • محکومیت سکوت غرب در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه توسط عفو بین الملل
    محکومیت سکوت غرب در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه توسط عفو بین الملل

دبیرکل سازمان عفو بین‌الملل سکوت غرب در قبال جنایات و حملات رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه را محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری، «اگنس کالامار» دبیرکل سازمان عفو بین‌الملل امروز یکشنبه ضمن محکوم کردن سکوت و استانداردهای دوگانه غرب در قبال جنایات و حملات رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه اظهار داشت، استانداردهای دوگانه دولت‌های غربی تهدید بزرگ‌تری برای حقوق بشر محسوب می‌شود.

نیروهای مقاومت فلسطین 37 روز پیش، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی آغاز کردند و این رژیم اشغالگر برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های باریکه غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

طبق بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در غزه، شمار شهدای فلسطینی در نتیجه‌ی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از هفتم اکتبر 2023 تاکنون به یازده هزار و 208  نفر رسیده است که از این تعداد 4 هزار و 506 نفر کودک، 3 هزار و 27 نفر زن و  678 نفر هم سالخورده هستند.

۳۱ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

کلیدواژه