عقرب 24, 1402 18:55 Asia/Kabul
  • ارتش اسرائیل 200 فلسطینی را در بیمارستان شفا بازداشت کرد
    ارتش اسرائیل 200 فلسطینی را در بیمارستان شفا بازداشت کرد

ارتش رژیم صهیونیستی 200 فلسطینی را در داخل راهروهای بیمارستان شفا بازداشت کرده است.

به گزارش رادیو دری؛ در ادامه یورش اشغالگران اسرائیلی به بیمارستان‌های غزه و ورود آنان به داخل بیمارستان شفا، منابع داخل این بیمارستان از بازداشت بیش از ۲۰۰ فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی خبر می‌دهند.

نظامیان همچنین بخش‌های مختلف این بیمارستان از جمله اورژانس، جراحی، قلب و عمومی را تفتیش و از کادر پزشکی و خدماتی و آوارگان فلسطینی پناه‌گرفته در این بیمارستان بازجویی کردند.

این در حالی است که مدیر بیمارستان شفا گفته است که آب و برق قطع و کپسول‌های اکسیژن در تمامی بخش‌های بیمارستان خالی شده است.

از سوی دیگر تعدادی از پزشکان در داخل بیمارستان العوده در اردوگاه جبالیا در شمال غزه در پی حملات اسرائیل، به شهادت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی بامداد امروز وارد بیمارستان شفا شد که از چند روز پیش به شدت در حال بمباران اطراف این بیمارستان است.

 با این حال، رادیو ارتش این رژیم ساعاتی پیش اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای از حضور اسیرانی که به دست حماس در عملیات طوفان‌الاقصی دستگیر شدند، در بیمارستان شفا وجود ندارد.

در این میان جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد:  ادعای اشغالگران مبنی بر وجود سلاح در مجتمع بیمارستانی شفا دروغی آشکار و  سناریویی است که هیچ کس باور نمی‌کند.

کنعانی: حمله به بیمارستان شفا حاصل سکوت جامعه جهانی است

حماس: حمله به بیمارستان الشفا جنایتی جنگی و ضد انسانی است

کلیدواژه