دلو 02, 1402 19:53 Asia/Kabul
  • حملات موشکی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه
    حملات موشکی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه

منابع خبری عصر دوشنبه از حملات موشکی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش رادیو دری، پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» واقع در شرق سوریه، طی ساعات اخیر دستکم 2 بار هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای ضمن برعهده گرفتن این حملات، اعلام کرد، چند موشک به این پایگاه شلیک کرده است.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی ضدغزه و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی رژیم تل‌آویو، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است.

در این بین گروه‌های مقاومت عراقی با هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالاست.

در همین حال؛ "حسن فضل الله" عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان تاکید کرد: مقاومت لبنان با طراحی حملات به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی به حملات رژیم اشغالگر قدس به مناطق مسکونی در جنوب لبنان پاسخ خواهد داد.

حسن فضل الله با تاکید بر این که دشمن صهیونیستی هنوز یاد نگرفته که ترورها اراده مقاومت‌، خلاقیت‌ها و توانایی پاسخگویی آن را خدشه‌دار نخواهد کرد، تصریح کرد:  برای مواجهه با هر حمله آمادگی کامل داریم.

نماینده حزب‌الله لبنان در پارلمان افزود: متوقف کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه تنها راه باز کردن در، برای صحبت در مورد هر راه حل دیگری است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که بامداد روز (یکشنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های العدیسه و مرکبا واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی راکت نیز به سمت شهرک العباسیه در جنوب لبنان شلیک کرده است.

کلیدواژه