دلو 09, 1402 09:23 Asia/Kabul
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامیان صهیونیست
    حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامیان صهیونیست

حزب الله لبنان اعلام کرد، با ۲ فروند موشک «فلق ۱» پایگاه نظامی خربه ماعر متعلق به نظامیان صهیونیست در مرزهای جنوبی لبنان را هدف قرار داده است.

به گزارش رادیو دری،همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد: با یک فروند موشک برکان پایگاه الراهب در مرز با فلسطین اشغالی را هدف قرار دادیم.

این حملات در حالی صورت گرفته است که پیش‌تر حزب الله لبنان از شهادت سه نفر از نیروهای خود در جنوب لبنان خبر داده بود.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اشغالگر در این منطقه به دام افتاده است.

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامیان صهیونیست در حالی است که مقاومت اسلامی عراق یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که به سه پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه حمله پهپادی انجام داده‌اند.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: مجاهدان مقاومت اسلامی عراق در ادامه رویکرد مقاومت خود در برابر نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتار مردم غزه به دست رژیم صهیونیستی، سحرگاه یکشنبه با استفاده از پهپاد، چهار پایگاه دشمن شامل سه پایگاه در سوریه (الشدادی، الرکبان و التنف) و یک پایگاه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین (تأسیسات دریایی زِولون) را هدف قرار دادند.

گروههای مقاومت در واکنش به حمایتهای آمریکا از تداوم جنگ غزه، همچنان در حال هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در منطقه هستند و تأکید دارند که تا اخراج کامل آمریکا از عراق و منطقه، قطعا به این حملات ادامه خواهند داد.

حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در اربیل

کلیدواژه