حوت 26, 1402 15:23 Asia/Kabul
  • ادامه جنایت هولناک رژیم اسراییل در غزه و شهادت دستکم ۳۹ فلسطینی
    ادامه جنایت هولناک رژیم اسراییل در غزه و شهادت دستکم ۳۹ فلسطینی

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات خود علیه ملت مظلوم فلسطین، مناطق مختلف باریکه غزه را هدف حملات خود قرار داد و در پی این تجاوزها دست کم ۳۹ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش رادیو دری، در نتیجه حملات توپخانه‌ای ارتش اشغالگر به غرب «النصیرات» در مرکز باریکه غزه، ۳۶ فلسطینی که بیشتر آن ها زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شمال شهر رفح در جنوب باریکه غزه نیز به شهادت مؤذن یکی از مساجد این شهر و دو تن دیگر منجر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه «البریج» و مناطق «المغراقه» و «الزهرا» در مرکز باریکه غزه و جنوب شهر غزه را نیز هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با بمباران یک خانه مسکونی هفت طبقه در مرکز باریکه غزه جنایت جدیدی را علیه ساکنان مظلوم این باریکه رقم زدند.فلسطینی‌های ساکن این ساختمان در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی زیر آوار مانده اند.

همچنین در جریان حمله‌های رژیم صهیونیستی به میدان الکویت واقع در جنوب شهر غزه محمد الریفی عکاس خبری ۳۶ ساله به شهادت رسید.

همزمان توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی جنوب محله الزیتون واقع در شرق شهر غزه را هدف قرار داد. 

شهر بیت حانون واقع در شمال باریکه غزه نیزبامداد امروز شاهد حمله‌های توپخانه ای شدید و وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی بود.

توپخانه های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین شرق اردوگاه البریج در مرکز باریکه غزه و منطقه‌های المغراقه و الزهرا را در مرکز این باریکه زیر آتش حمله‌های وحشیانه خود قرار داد.

از سوی دیگرنظامیان رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته به صورت گسترده به بخش‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند.این عناصر متجاوز به منطقه بیتا واقع در جنوب شهر نابلس حمله کردند.

منطقه بنی نعیم واقع در شرق شهر الخلیل نیز بامداد امروز شاهد حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست بود.

عناصر اشغالگر با حمله به اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل به سمت فلسطینی‌ها در این منطقه تیراندازی کرده و گاز اشک آور شلیک کردند.

حمله‌های نظامیان صهیونیست شهر قلقیلیه و منطقه قدیمی شهر نابلس را نیز در برگرفت. عناصر اشغالگر در این حمله‌های بامدادی خود علیه شهرهای مختلف کرانه باختری تعداد زیادی از جوانان فلسطینی را بی دلیل بازداشت کردند.

این درحالیست که نیروهای مقاومت مستقر در کرانه باختری در برابر تجاوزهای روزانه نظامیان صهیونیست علیه این منطقه ساکت نمانده و دست به اقداماتی علیه عناصر اشغالگر زدند.

یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی در اولین روز ماه رمضان

کلیدواژه