حوت 28, 1402 17:45 Asia/Kabul
  • حماس: سازمان ملل متحد به رژیم اسرائیل برای نسل‌کشی فلسطینیان چراغ سبز نشان می‌دهد
    حماس: سازمان ملل متحد به رژیم اسرائیل برای نسل‌کشی فلسطینیان چراغ سبز نشان می‌دهد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله رژیم نسل‌کش صهیونیستی به بیمارستان شفای باریکه غزه را محکوم کرد و بی‌عملی سازمان ملل متحد را سبب ادامه جنایات صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش رادیو دری، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای ضمن محکوم کردن حمله رژیم نسل‌کش صهیونیستی به بیمارستان شفا در باریکه غزه تاکید کرد که شکست و ناتوانی جامعه بین‌الملل و سازمان ملل متحد در اتخاذ تدابیر مناسب و لازم علیه رژیم صهیونیستی به منزله چراغ سبز برای ادامه نسل‌کشی این رژیم اشغالگر در باریکه غزه است.

رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه در تازه‌ترین جنایت خود با حمله به بیمارستان شفا در باریکه غزه علاوه بر قتل عام جمعی از فلسطینیان، صدها آواره، بیمار، خبرنگار و کادر پزشکی و درمانی داخل این بیمارستان را محاصره کرد.

جنبش حماس در بیانیه خود در واکنش به این جنایت رژیم اسرائیل، بار دیگر از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، سازمان جهانی بهداشت و دیگر نهاد‌های بین‌المللی خواست که به مسؤولیت‌های خود در حمایت از تأسیسات پزشکی و بهداشتی باقی مانده در باریکه غزه عمل کنند.

وزارت بهداشت غزه هم امروز در واکنش به یورش رژیم نسل کش صهیونیستی به  بیمارستان شفا، این جنایت را غیرانسانی و نقض آشکار قوانین بین المللی خواند و مخالفت و مقابله جامعه بین‌الملل با جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حضور فوری نهادهای بین‌المللی برای محافظت از غیرنظامیان را خواستار شد.

وزارت بهداشت غزه امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمار شهدای غزه طی تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 تاکنون به 31 هزار و 726 نفر رسیده است.

شهادت ۴۰۰ فلسطینی در صف انتظار کمک‌های غذایی

کلیدواژه