حمل 13, 1403 11:07 Asia/Kabul

نظامیان رژیم صهیونیستی در بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در دیرالبلح مرکز غزه شماری دیگر از فلسطینیان را شهید یا زخمی کرد.

به گزارش رادیو دری، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چادرهای آوارگان فلسطینی در محوطه بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح را بمباران  کردند که در این حمله دستکم ۴ فلسطینی شهید و ۲۱ نفر  زخمی شدند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنین چادر خبرنگاران در محوطه بیمارستان الاقصی را هدف قرار داد که در این حمله نیز ۲ فلسطینی شهید و تعدادی از خبرنگاران زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در بیانیه ای با محکوم کردن جنایت تازه اشغالگران صهیونیستی در بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی و هم چنین خبرنگاران در محوطه بیمارستان شهدای الاقصی از همه سازمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و محلی فعال در عرصه بهداشتی و درمانی خواست نسل کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه را محکوم کنند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین دولت آمریکا و متحدانش را به دلیل حمایت سیاسی و نظامی از رژیم نسل کش اسرائیل در کشتار مردم فلسطین در باریکه غزه شریک جرم جنایات صهیونیست‌ها دانست.

این دفتر از نهادهای بین‌المللی و تمامی آزادگان جهان دعوت کرد رژیم نسل کش اسرائیل را برای توقف جنگ ضد مردم غزه تحت فشار قرار داده و حمایت‌های لازم را مردم مظلوم فلسطین به عمل آورند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای حملات اسرائیل به باریکه غزه از هفتم اکتبر گذشته (15میزان 1402) تاکنون به ۳۲ هزار و ۷۸۲ نفر رسیده است و  ۷۵ هزار و ۲۹۸ نفر هم مجروح شده اند.

جنگنده‌های صهیونیستی مراکز سکونت آوارگان فلسطینی را بمباران کردند

کلیدواژه