حمل 24, 1403 11:59 Asia/Kabul
  • هنیه: رژیم اسرائیل شکست خورده است
    هنیه: رژیم اسرائیل شکست خورده است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در انزوای بی سابقه‌ای قرار دارد، گفت: این رژیم شکست خورده است .

"اسماعیل هنیه "بامداد جمعه در گفت وگو با شبکه المیادین لبنان گفت: قتل عام و جنایات رژیم اشغالگر در غزه نشان دهنده شکست راهبردی این رژیم است؛ زیرا که به اهداف خود نرسید.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل حماس را از بین نبرده و از بین نخواهد برد و اسرای خود را جز با یک معامله شرافتمندانه باز نخواهد گرداند.

هنیه رژیم صهیونیستی را کودک لوس غرب دانست و افزود: آنچه در کریدورهای دیپلماسی اتفاق می‌افتد، نشان‌دهنده انزوایی بی‌سابقه برای این رژیم است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه با تاکید بر پایبندی این جنبش به ضرورت اعلام یک آتش‌بس دائمی و روشن در غزه، گفت: حماس به تمامی شرایط خود اعم از خروج کامل رژیم اسرائیل از غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود پایبند است.

در همین حال به گزارش المیادین، شماری از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، ترور فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه به تضعیف حماس منجر نشده است و انتظار نمی رود یا موضع این گروه در مذاکرات را نرم‌تر کند.

روز چهارشنبه (دهم آوریل) در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خودروی حامل فرزندان و نوه های «اسماعیل هنیه » رئیس دفترسیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) در اردوگاه الشاطی غزه ، سه نفر از فرزندان و سه نفراز نوه های هنیه شهید شدند.

هنیه: هدف دشمن در اعمال فشار بر جنبش با ترور محقق نمی شود

کلیدواژه