ثور 24, 1403 15:25 Asia/Kabul
  • درخواست فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی برای توافق همه جانبه با حماس
    درخواست فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی برای توافق همه جانبه با حماس

فرماندهان ارشد نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، دستیابی به توافق آتش بس همه جانبه با حماس را خواستار شدند.

به گزارش رادیو دری، فرماندهان ارشد نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم خواستند با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و حزب الله لبنان  برای آتش بس در باریکه غزه و مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان توافق همه جانبه امضاء کند.

«دان حالوتس» رئیس پیشین ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به ناتوانی نظامیان ارتش اسرائیل در جنگ غزه گفت: نظامیان اسرائیلی به خاطر اینکه هیچ هدف مشخصی در جنگ ندارند، در باریکه غزه و مرزهای لبنان کشته می شوند.

 حالوتس با اذعان به شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی در 15میزان 1402 از کابینه نتانیاهو خواست با پذیرش شروط حماس یکصد و ۳۲ اسیر صهیونیست را از باریکه غزه آزاد کند.

رسانه های اسرائیلی نیز درباره اوضاع نبرد حزب الله و رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی اذعان کردند که این رژیم با یک فاجعه واقعی روبرو است.

طبق رسانه های رژیم جعلی اسرائیل، برای نخستین بار کابینه رژیم صهیونیستی به طور کامل، مناطق شمال و هم مرز با لبنان و مناطق جنوب و هم مرز با باریکه غزه را بی دفاع رها کرده است.

رژیم صهیونیستی از 15میزان 1402 با حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته و سکوت جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات اسرائیل، موجب تداوم کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط ماشین جنگی این رژیم نامشروع شده است.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره توافق با حماس

کلیدواژه