حمل 27, 1403 15:05 Asia/Kabul
  • خشم کاربران مسلمان شبکه‌های اجتماعی از خیانت اردن به جهان اسلام
    خشم کاربران مسلمان شبکه‌های اجتماعی از خیانت اردن به جهان اسلام

کاربران شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی و اسلامی با اعتراض شدید به عملکرد اردن در انهدام پهپادهای ایرانی در مسیر رسیدن به اسراییل، این اقدام را خیانت اردن به جهان اسلام دانسته اند.

به گزارش­ رادیو دری؛ در پی اقدام دولت اردن در رهگیری و انهدام پهپادهای شلیک شده از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی، کاربران مسلمان به ویژه عرب زبانان در شبکه‌های اجتماعی از همراهی اردن در خیانت با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرده اند.

یک نویسنده عرب زبان ساکن آمریکا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند.

شماری از کاربران عرب در شبکه‌های اجتماعی نیز نوشته اند که پادشاه اردن و ولیعهدش تا آخرین قطره خونِ مردمِ کشورشان آماده دفاع از رژیم صهیونیستی هستند!

Image Caption

عمر شهروند اردنی در مصاحبه با رادیو ار اف‌ ای فرانسه گفت: گمان ما این بود که اردن به موشک‌های ایران اجازه عبور دهد، زیرا ایرانی ها، دشمن ما و دشمن همه اعراب را هدف قرار می‌دهند.

نور یک شهروند دیگر اردنی اظهار کرد: مداخله اردن به این معناست که این کشور نیز مانند آمریکا و انگلیس در دفاع از اسرائیل شرکت کرده و این برای ما شرم آور است.

مقامات اردنی در توجیه اقدام خود ادعا کرده اند که پاسخ آنها به موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی در درجه اول با هدف محافظت از اردنی‌ها و همچنین حفظ حاکمیت حریم هوایی این کشور بوده است.

این در حالی است که پیش از این دولت اردن به جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای عبور از حریم هوایی این کشور به منظور حمله به اهداف سپاه پاسداران در خاک سوریه مجوز داده بود.

خسارت یک میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی از پاسخ موشکی ایران

 شادی مردم کشورهای منطقه از حملات ایران به سرزمین‌های اشغالی

کلیدواژه