ثور 03, 1403 19:39 Asia/Kabul
  • حضور رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در سفارت تهران در دمشق
    حضور رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در سفارت تهران در دمشق

رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق عملیات تنبیهی «وعده صادق» را تبریک گفتند.

به گزارش رادیو دری، رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین مقیم سوریه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ضمن تبریک به مناسبت عملیات پیروزمندانه وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند این عملیات حق مشروع ایران بود و شکننده بودن دشمن صهیونیستی را ثابت کرد.

حسین اکبری سفیر ایران در دمشق ضمن قدردانی از رهبران گروه‌های مقاومت، چگونگی انجام این عملیات را شرح داد.

پیش از این نیز فرماندهان و نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطین به منظور تبریک عملیات تنبیهی «وعده صادق» به سفارت ایران در بیروت رفته بودند.

رژیم صهیونیستی دوشنبه 13 فروردین/حمل 1403 در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوای ایران، اقدام تل‌آویو را حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران عنوان و تأکید کردند رژیم صهیونیستی "تنبیه" خواهد شد. 

در همین راستا، بامداد روز یکشنبه 26 فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات تنبیهی وعده صادق و شلیک صدها پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

عملیات وعده صادق علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه جبل الشیخ و پایگاه هوایی نواتیم، هزینه‌های هنگفتی نیز برای این رژیم و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشت.

خطیب جمعه تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصای ایرانی بود

کلیدواژه