ثور 13, 1403 10:27 Asia/Kabul
  • ادامه حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه
    ادامه حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر شهر غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش رادیو دری، مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز چهارشنبه تصاویری از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه منتشر کرد.

وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد، شمار شهدای باریکه غزه از 15میزان تاکنون، به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافته است.

در همین حال جنبش حزب‌الله لبنان وز (چهارشنبه) در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از ملت فلسطین از تداوم حملات موشکی به مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد.

جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد، رزمندگان این جنبش، ساختمانی در منطقه اشغالی «المطله» را هدف قرار دادند که به صورت مستقیم به هدف اصابت کرد.

حزب الله لبنان همچنین پایگاه البغدادی در جلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

در همین ارتباط رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک موشک ضد زره به یک خانه در شهرک صهیونیستی شتولا واقع در بخش غربی مرز شمال فلسطین اشغالی با لبنان اصابت کرده است.

 با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین از اوایل اکتبر سال 2023 ، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند، حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده و گرفتار شده است.

ادامه حملات جنگنده‌های اسرائیلی به غزه

کلیدواژه