جوزا 15, 1403 17:46 Asia/Kabul
  • ویرانی ۵۵ درصد ساختمان‌ها در غزه در سایه انفعال سازمان‌های بین‌المللی
    ویرانی ۵۵ درصد ساختمان‌ها در غزه در سایه انفعال سازمان‌های بین‌المللی

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: ۵۵ درصد از ساختمان‌ها در باریکه غزه در سایه انفعال کشورها و سازمان‌های بین‌المللی تخریب شده یا آسیب دیده‌اند.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی در حساب شخصی خود در ایکس نوشت: در سایه انفعال کشورها و سازمان های بین المللی، ویرانی و کشتار دسته جمعی در باریکه غزه به صورت جنون آمیز و بی وقفه توسط رژیم اسرائیل ادامه دارد.

کنعانی افزود: مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۵۵ درصد از ساختمان‌ها در باریکه غزه از 7 اکتبر2023 تخریب شده یا آسیب دیده‌اند.

در همین حال اارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به گروهی از شهروندان فلسطینی و یک دستگاه خودرو در مقابل مرکز اسکان آوارگان در شهر دیرالبلح در مرکز باریکه غزه حمله کرد.

براساس آمار اولیه، در این حمله دست کم هفت نفر شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند که شماری از آنها به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال یافتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم برخلاف طرح رئیس جمهوری آمریکا درباره توقف جنگ در غزه، حاضر نیست به جنگ خاتمه دهد.

سایه شوم مرگ بر سر بیش از ۳۵۰۰ کودک در غزه

کلیدواژه