جوزا 20, 1403 09:23 Asia/Kabul

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینی النصیرات در مرکز باریکه غزه به ۲۱۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش رادیو دری، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در باریکه غزه روز شنبه اعلام کرد: شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران اسرائیلی در اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسید و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

«نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه گفت: مجموعه کشتارهای خونین روزمره مردم فلسطین از سوی ارتش رژیم صهیونیستی که آخرین مورد آن کشتار در اردوگاه النصیرات بود، در ادامه نسل‌کُشی ملت فلسطین صورت می‌گیرد.

ابوردینه با تاکید براین که دولت آمریکا مسوول کامل همه کشتارهایی است که رژیم صهیونیستی مرتکب آن می‌شود، توقف این جنگ را خواستار شد.

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد، ادامه این جنگ اوضاع را به سمت مرحله خطرناک سوق می‌دهد که هرگز صلح و امنیتی برای هیچ کس محقق نخواهد شد.

ابوردینه همچنین مداخله فوری شورای امنیت و جامعه جهانی برای توقف این جنایت‌ها و ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف فوری همه این جنایت‌ها و نقض قوانین بین‌المللی را خواستار شد.

روز شنبه براثر هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به  اردوگاه نصیرات در مرکز باریکه غزه، بیش از 200 تن از ساکنان این اردوگاه به شهادت رسیدند. 

کنعانی: جنایت النصیرات نتیجه بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت به نسل‌کشی فلسطینیان است

کلیدواژه