جوزا 23, 1403 12:01 Asia/Kabul
  • انهدام شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
    انهدام شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن

دبیر کل جنبش انصارالله یمن، انهدام یک شبکه جاسوسی آمریکایی و صهیونیستی در یمن را پیروزی بزرگ دانست.

به گزارش رادیو دری، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیر کل جنبش انصارالله یمن سه‌شنبه شب درباره انهدام یک شبکه جاسوسی آمریکایی و رژیم صهیونیستی در یمن گفت: کشف انهدام این شبکه یک پیروزی بزرگ و مهم بشمار می آید.

الحوثی با تبریک این دستآورد به مردم یمن، افزود: این شبکه ماهیت مخرب و توطئه‌گر آمریکا را که ناقض حاکمیت کشورهاست، بر ملا کرد.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا تحت پوشش‌های فعالیت های دیپلماتیک، از برخی از نهادهای سازمان ملل یا بین‌المللی سوءاستفاده می‌کند و در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سایر کشورها را هدف قرار می‌دهد.

عبدالحکیم هاشم الخیوانی رئیس سازمان امنیت و اطلاعات یمن روز دوشنبه اعلام کرد: اعضای یک شبکه جاسوسی گسترده آمریکا و (رژیم) اسرائیل دستگیر شدند.

شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل برای چندین دهه در نهادهای رسمی و غیر رسمی به نمایندگی از دشمن نقش جاسوسی و خرابکاری داشته است.

رئیس سازمان امنیت و اطلاعات یمن گفت: شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل مستقیماً با سازمان سیا در ارتباط بوده است. این شبکه جاسوسی مجهز به تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای بوده که آنها را قادر می‌ساخت تا فعالیت‌های خود را مخفیانه انجام دهند.

سازمان عملیات و اطلاعات در ادامه اعترافات شماری از اعضای این تیم جاسوسی را منتشر کرد.

بازداشت شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی

کلیدواژه