سوریه: اسرائیل حمله به "مجدل شمس" را برای گسترش دامنه جنگ انجام داد
(last modified 1403-05-08T04:18:42+00:00 )
اسد 08, 1403 08:48 Asia/Kabul
  • سوریه: اسرائیل حمله به \
    سوریه: اسرائیل حمله به \"مجدل شمس\" را برای گسترش دامنه جنگ انجام داد

وزارت امورخارجه سوریه، حمله رژیم صهیونیستی به منطقه "مجدل شمس" در بلندی‌های اشغالی جولان را با هدف توجیه گسترش دادن دامنه تجاوزگری خود در منطقه دانست.

به گزارش رادیو دری، وزارت امورخارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد، رژیم اشغالگر اسرائیل جنایت فجیعی را در مجدل شمس مرتکب شد و سپس مقاومت ملی لبنان را مسئول جنایت خود دانست.

وزارت امورخارجه سوریه تصریح کرد، جنایت رژیم صهیونیستی در چارچوب تلاش این رژیم اشغالگر برای تشدید اوضاع و گسترش دایره تجاوزهایش در منطقه است.

در بیانیه وزارت امورخارجه سوریه آمده است، مردم سوریه در جولان جزء جدایی ناپذیر مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و سیاست‌های تهاجمی آن بوده و هستند و خواهند ماند.

منطقه "مجدل شمس" در بلندی‌های اشغالی جولان شامگاه شنبه هدف موشک قرار گرفت. این حمله منجر به کشته شدن ۱۲ نفر و زخمی شدن شمار دیگری شد.

در پی این حمله، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند، اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با حمله مجدل شمس ندارد.

برخی منابع رسانه‌ای نیز فاش کردند که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

انحراف موشک گنبد آهنین عامل انفجار در مجدل شمس جولان اشغالی سوریه

دهها کشته در حمله موشکی به «مجدل شمس» جولان اشغالی/ اسرائیل: به حزب‌الله پاسخ قوی می‌دهیم

کلیدواژه