اسد 11, 1403 16:11 Asia/Kabul

دختر شهید اسماعیل هنیه در نخستین پیام خود پس از شهادت پدر مجاهدش خطاب به صهیونیست‌ها گفت: به خدا سوگند خون پدرم به نفرین و لعنت تبدیل و تا روز قیامت دامنگیر آنها خواهد شد.

به گزارش رادیو دری؛ "خوله" یکی از دختران شهید اسماعیل هنیه در پیامی درباره شهادت پدرش افزود: من "خوله اسماعیل عبدالسلام هنیه" دختر فرمانده بزرگ و شهید اسماعیل هنیه هستم. خدا را سپاس که به ما عزت و ثبات بخشید و افتخار شهادت پدر بزرگوار، فرمانده بخشنده و مجاهد در راه خدا را نصیب ما کرد. سپاس برای خداوند که پدر ما را از خیل شهدا برگزید و ما را با شهادت او تکریم کرد و شرافت بخشید.

وی خطاب به صهیونیست ها تصریح کرد: پیام من به عنوان دختر شهید اسماعیل هنیه برای صهیونیست‌های ملعون که تصور می‌کنند با ترور پدرم راحت می‌شوند و آرام می‌گیرند آن است که به خدا سوگند، ان شاءالله خون پدرم، پیروزی است و باعث توقف ریخته شدن خون‌هایی خواهد شد که در این سرزمین پاک و مطهر ریخته می‌شود.

وی اظهار کرد: ای نتانیاهو اگر فکر می‌کنی با این اقدام تروریستی علیه پدر من راحت و پیروز شده‌ای ، نه به خدا سوگند پیروز نشده‌ای  و به خدا سوگند که خونش تا روز قیامت به نور تبدیل خواهد شد.

خوله هنیه خطاب به نتانیاهو افزود: خون اسماعیل هنیه، پدر بزرگوار و مجاهد و مبارک من، به نفرین و لعنتی تبدیل خواهد شد که تو و همه ارتش و نیروهایت را تا روز قیامت تعقیب خواهد کرد.

وی گفته است: زمان آن فرا رسیده بود که این پیکر طاهر و پاکیزه آرام بگیرد؛ ان شاءالله خداوند او در فردوس اعلی تکریم خواهد کرد و به خدا سوگند که هیچ جایگاهی جز فردوس اعلی شایسته پدرم نیست. 

واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت اسماعیل هنیه

 پسر هنیه: با ترور رهبران، مقاومت متوقف نخواهد شد

کلیدواژه