اسد 13, 1403 11:36 Asia/Kabul
  • وحشت صهیونیست ها از حمله احتمالی ایران
    وحشت صهیونیست ها از حمله احتمالی ایران

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند که بیمارستان‌های اسرائیل برای حمله احتمالی ایران به این رژیم به حالت آماده باش کامل درآمدند.

به گزارش رادیو دری، رژیم صهیونیستی به دلیل احتمال حمله تلافی‌جویانه گروه های مقاومت و متحدانش در در ترور دو شخصیت بزرگ محور مقاومت در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

رسانه‌های صهیونیستی افزودند: چندین بیمارستان آماده انتقال بیماران به پارکینگ‌های زیرزمینی برای انجام اقدامات درمانی هستند.

در همین حال برخی رسانه های صهیونیست جمعه شب مدعی شدند: برآوردها در اسرائیل حاکی از آن است که ایران موشک های عظیمی شلیک خواهد کرد.

نگرانی و هراس صهیونیست‌ها از انتقام ایران در حالی است که یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بیم حملات کوبنده محور مقاومت در منطقه خواستار تشکیل ائتلافی برای حفاظت از این رژیم شد.

 در همین راستا نیز نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک جمعه شب به وقت محلی نیز درباره پاسخ حزب الله به حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت اعلام کرد: که حزب الله اهداف و عمق بیشتری را انتخاب خواهد کرد و پاسخ خود را محدود به اهداف و ابزار نظامی نخواهد کرد.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری سنگین به پایگاه اینترنتی فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو خبر دادند که شمار زیادی پروازهای این رژیم لغو شده است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش بامداد چهارشنبه (31 ژوئیه) در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران، به شهادت رسیدند.

حمله سایبری سنگین به فرودگاه‌های اسرائیل و لغو پروازها در بن‌گوروین

کلیدواژه