عماد ۴؛ رونمایی از تاسیسات نظامی حیرت‌انگیز حزب‌الله لبنان در دل کوه
(last modified 1403-05-28T13:05:54+00:00 )
اسد 28, 1403 17:35 Asia/Kabul

حزب الله لبنان اخیرا با انتشار فیلمی با نام «عماد 4» از تاسیسات زیر زمینی و توانایی های موشکی و جنگی اش رونمایی و بسیاری از تحلیلگران سیاسی و نظامی را متحیر کرده است.

به گزارش رادیو دری؛ شبکه المیادین نیز اعلام کرده است که این تاسیسات، نه تنها به طور محرمانه ایجاد و استتار شده، بلکه از استحکام کافی در برابر حملات دشمن نیز برخوردار است.

در بخشی از این ویدئو، تهدیدات «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان به زبان های عربی، عبری و انگلیسی نسبت به هر گونه جنگی در آینده و توانایی هدف قرار دادن سراسر سرزمین های اشغالی فلسطین آمده است.

در این ویدئو همچنین تصاویری از تأسیسات نظامی عظیمی به‌نام «عماد ۴» به نمایش گذاشته شده است که در آن سکوهای بزرگ پرتاب موشک در دل کوه‌ قرار دارد.

این ویدیو در حالی منتشر می شود که به تازگی مشاور اقتصادی سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که حزب‌الله لبنان از نظر میزان ذخایر موشکی، یکی از پنج قدرت موشکی جهان است.

ناظران نظامی تاکید کردند که پیام حزب‌الله با انتشار فیلم "عماد 4" این است که با توانایی‌های خود قادر به پاسخگویی در زمان مناسب است و می‌تواند هر حمله‌ای در آینده را خنثی کند.

آنان معتقدند: رونمایی از تاسیسات موشکی زیرزمینی حیرت انگیز حزب الله در شرایط کنونی منطقه، پیام های روشنی را برای دشمنان به همراه دارد.

حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

مقرهای فرماندهی ارتش صهیونیست زیر آتش حزب‌الله لبنان

کلیدواژه