سرطان 11, 1403 08:49 Asia/Kabul
  • مقرهای فرماندهی ارتش صهیونیست زیر آتش حزب‌الله لبنان
    مقرهای فرماندهی ارتش صهیونیست زیر آتش حزب‌الله لبنان

رزمندگان حزب الله لبنان چند مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار دادند. 

به گزارش رادیو دری، رزمندگان حزب الله لبنان مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله مقر گردان «السهل» در پایگاه «بیت هلل» را با موشک های فلق و به صورت مستقیم هدف حمله قرار دادند که براثر آن تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

حزب الله لبنان همچنین در حمله دیگری، مقر فرماندهی تیپ ۹۱ ارتش اشغالگر قدس در پایگاه "برانیت" را با موشک سنگین «برکان» هدف قرار داد که  این موشک به طور مستقیم به هدف تعیین شده اصابت کرد و خسارت جانی در میان نظامیان اشغالگر صهیونیستی بر جای گذاشت.

رزمندگان حزب الله همچنین یک پایگاه نظامی اشغالگر قدس در شهرک صهیونیست نشین المطله را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که هدف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد این  حملات  در راستای حمایت از ملت فلسطین و واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان انجام گرفته است.

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، مقاومت اسلامی لبنان  با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده است و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

حمله حزب‌الله لبنان به یک مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی

وحشت محافل صهیونیستی از شاهکار پهپادی حزب‌الله لبنان

کلیدواژه