روایت پزشکان داوطلب از شلیک مستقیم تک تیراندازان به کودکان فلسطینی
(last modified 1403-07-23T08:17:47+00:00 )
میزان 23, 1403 12:47 Asia/Kabul

روایتی از ۶۵ پزشک و امدادگر داوطلب در غزه منتشر شده است که ثابت می‌کند تک تیراندازان رژیم صهیونیستی به طور مستقیم سر و سینه کودکان فلسطینی در غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش رادیو دری، آسیب مستقیم به کودکان از جمله با شلیک مستقیم تک تیراندازان به سر و سینه آنان، بخشی از برنامه از قبل طراحی شده رژیم صهیونیستی برای نسل کشی در غزه است.

یک پزشک جراح اهل تگزاس آمریکا اینگونه به نیویورک تایمز گفته است: یک روز که در اورژانس بودم، دو کودک ۳ ساله و ۵ ساله را دیدم که هر یک گلوله‌ای به سرش خورده بود.

این پزشک آمریکایی افزود: پدر این دو کودک بعد از عقب نشینی اسرائیل از خان یونس، به همراه بچه هایش به ویرانه‌های خانه شان برگشته بود تا وسایل سالم را خارج کند. اما تک تیراندازان مستقیم به سر هر دو بچه شلیک کردند.

کیم ایورسن فعال رسانه‌ای امریکایی از یک پزشک دیگر روایت می کند، یک شب در بخش اورژانس در یک بیمارستان غزه در مدت ۴ ساعت، ۶ کودک ۵ تا ۱۲ ساله را دیدم که همگی با یک گلوله در سر و جمجمه شان کشته شده بودند.

ایورسن توضیح داد: معنی همه تیراندازی ها به سر و جمجه کودکان این است که بچه‌ها وسط تیراندازی‌ها گرفتار نشده بودند، بلکه اعدام شده بودند.

ویکتوریا رز پزشک بریتانیایی که مدتی در غزه به سر برده است، هم می‌گوید: آنچه من زیاد در غزه دیدم بچه‌های ۵ ساله تا ۱۲ ساله بودند که مستقیم به آنها و مخصوصا به سر و سینه آنها شلیک شده بود. بچه‌هایی که نه قادر به فرار هستند و نه توانایی دفاع از خود را دارند.

پزشک بریتانیایی ادامه داد: این بچه‌ها عمداً و مستقیم هدف شلیک تیراندازان اسرائیلی قرار می‌گیرد. این کار یک جنایت بزرگ جنگی است.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از 15 میزان 1402 جنگ ویرانگری را ضد باریکه غزه به راه انداخته است که براثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

روایت تکان دهنده صندوق نجات کودکان از وخامات اوضاع کودکان فلسطینی

کلیدواژه