الحوثی: اعراب به آمریکا امتیاز می دهند و آمریکا در فکر نابودی اعراب است
(last modified 1403-07-26T15:25:46+00:00 )
میزان 26, 1403 19:55 Asia/Kabul
  • الحوثی: اعراب به آمریکا امتیاز می دهند و آمریکا در فکر نابودی اعراب است
    الحوثی: اعراب به آمریکا امتیاز می دهند و آمریکا در فکر نابودی اعراب است

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت اعراب امتیاز می دهند و از آمریکا تلاش برای تحقق صلح را انتظار دارند در حالی که هدف مشترک آمریکا و اسرائیل نابودی اعراب است.

به گزارش رادیو دری، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن روز پنج شنبه در سخنانی تصریح کرد: آن چه ما به عنوان امت به آن نیازمندیم افزایش هوشیاری در برابر دشمن برای دفع خطر آن است.

وی با بیان اینکه تجاوز صهیونیستی به غزه برای هیچ طرفی استثنا قایل نشده است افزود: دشمن صهیونیستی تمام مردم لبنان را هدف قرار داده که جنایت نبطیه گواهی بر این مدعا است.

سید الحوثی ادامه داد: اصطلاح غیرنظامی مانع از تعدی دشمن صهیونیستی نمی شود و این دشمن حتی خبرنگاران و پزشکان و معلمان و دانش آموزان و تمام افراد جامعه را هدف قرار داده است.

وی با اعلام اینکه امریکا شریک تمام جنایات و تجاوزگری رژیم صهیونیستی است خاطرنشان کرد: اگر حمایت امریکا نبود دشمن صهیونیستی نمی توانست به جنایاتش ادامه دهد.

سید الحوثی افزود: امریکا و رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف مشترکشان در نابودسازی اعراب می کوشند و امریکا سعی می کند زمینه را برای تسلط سیاسی و اقتصادی و همه جانبه دشمن صهیونیستی بر منطقه فراهم کند.

رهبر انصارالله گفت: امریکا و غرب با سلاح و پول و در سطوح سیاسی به دشمن کمک می کنند و همزمان می کوشند بر جنایات این دشمن سر‍پوش بگذارند.

وی گفت: سازمان ملل متحد و شورای امنیت و دادگاه‌های بین المللی و قوانین نمی توانند خطر دشمن را دفع کنند مگر آن که امت به پا خیزد.

رهبر انصارالله افزود: دشمن صهیونیستی با استفاده از بمب های اهدایی امریکا به جنایاتش علیه مکاتب محل سکونت آوارگان ادامه می دهد؛ آوارگان را در چادرهای برزنتی‌شان با بمب های مرگبار هدف قرار می دهد و کودکان و زنان و سالمندان را می سوزاند.

سید الحوثی تصریح کرد هدف دشمن صهیونیستی از تجاوز ددمنشانه به شمال غزه، مستاصل کردن مردم فلسطین است.

رهبر انصارلله خاطرنشان کرد: اعراب امتیازات زیادی دادند و حتی از امریکا به عنوان شریک رژیم صهیونیستی تلاش برای تحقق صلح را خواستار شدند اما راهشان اشتباه و سراب بود. اگر حمایت غربی لازم از مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت فراهم می شد اوضاع فرق می کرد.

سید الحوثی خاطرنشان کرد: دشمن تصور می کرد که ترور رهبران حزب الله باعث تضعیف روحیه رزمندگان مقاومت و ترساندن مردم لبنان می شود اما ناامیدی و شکست های مکرر دشمن در لبنان در نبردهای زمینی اش مشخص شده و رزمندگان حزب الله امروز در زمینه مقابله با دشمن صهیونسیتی و عمل به مسوولیت های جهادی مقدسشان، عزمشان جزم تر از گذشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حملات بی امان مقاومت عراق اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت عراق پس از شروع جنگ لبنان بیش از هر زمان دیگر فعال است.

رهبر انصارالله همچنین با اشاره به تهدیدات و حملات دشمن صهیونیست علیه ایران گفت: این دشمن صهیونیستی بود که تعدی به جمهوری اسلامی ایران را شروع کرد و پاسخ ایران به تجاوزات دشمن صهیونیستی در چارچوب حق تهران در زمینه پاسخگویی قرار دارد اما دشمن صهیونیستی و امریکا و کشورهای غربی این پاسخ را نوعی مشکل آفرینی می دانند.

سید الحوثی تأکید کرد فقط با جهاد می توان توطئه های صهیونیستی را متوقف کرد و تنها طرفی که تا الان در فلسطین و لبنان مانع تحقق این توطئه ها شده رزمندگان مقاومت هستند.

الحوثی: حزب‌الله نقش محوری به نفع تمام امت اسلام ایفا می‌کند