هلاکت پنج نظامی صهیونیست در جنوب لبنان
(last modified Fri, 25 Oct 2024 07:30:44 GMT )
عقرب 04, 1403 12:00 Asia/Kabul
  • هلاکت پنج نظامی صهیونیست در جنوب لبنان
    هلاکت پنج نظامی صهیونیست در جنوب لبنان

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به هلاکت نظامیان این رژیم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت مردم اسرائیل در غم از دست دادن نظامیان کشته شده غمگین هستند.

به گزارش رادیو دری، بیست و هفت نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری های جنوب لبنان و نوار غزه کشته و زخمی شدند.

زخمی شدن ۲۲ نظامی صهیونیست ظرف ۲۴ ساعت گذشته

کانال تلگرامی «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» به نقل از برخی منابع عبری زبان از زخمی شدن ۲۲ نظامی اسرائیلی ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که ۱۹ نفر از آنها در درگیری‌های جنوب لبنان و ۳ نفر در نوار غزه زخمی شدند.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به هلاکت نظامیان این رژیم نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت مردم اسرائیل در غم از دست دادن پنج جنگجوی تیپ ذخیره کارملی - مردخای حایم آمویل، شموئل هراری، شلومو آویاد نیمان، شوبال بن ناتان و گای بن هاروش غمگین هستند.

جزئیات هلاکت چهار نظامی صهیونیست در کمین رزمندگان حزب‌الله

کانال خبری شهاب گزارش داد: روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت: چهار نظامی در کمینی در باغ‌های روبروی شهرک زرعیت کشته شدند، به این صورت که نیروهای حزب الله، این نظامیان را غافلگیر کردند و عملیات تخلیه نیروها همزمان با ادامه تیراندازی، بسیار دشوار بود و شش نظامی در آن به شدت زخمی شدند.

منطقه‌ای که عناصر حزب الله از آن بیرون آمدند، پیش از ورود نیروهای ارتش اسرائیل، بمباران شده بود، با این وجود، نیروهای حزب الله توانستند به خوبی پناه بگیرند و زمانی که پیشروی نیروها را مشاهده کردند، به سوی آنها نارنجک پرتاب کردند.

خبرگزاری شهاب به نقل از روزنامه عبری هاآرتص گزارش داد: از آغاز عملیات زمینی در لبنان ۲۱ نظامی کشته شدند.

حمله موشکی به فرودگاه‌های «بن گوریون» و «رامات دیوید»