بیانیه حماس و جهاد اسلامی در محکومیت حمله صهیونیست‌ها
(last modified 1395-10-29T11:22:16+00:00 )
جدی 29, 1395 15:52 Asia/Kabul
  •  بیانیه حماس و جهاد اسلامی در محکومیت حمله صهیونیست‌ها

جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین یورش نظامیان صهیونیست به روستای "ام الحیران" در صحرای نقب و به شهادت رساندن جوان فلسطینی را جنایتی نژادپرستانه خواندند.

به گزارش ایرنا؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه در بیانیه‌ای یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای "ام الحیران" در صحرای نقب در سرزمین‌های اشغالی را برای تخریب منازل و اخراج اجباری ساکنان این روستا محکوم کردند و از مردم فلسطین خواستند که در برابر این جنایت‌ها بایستند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد  امروز با یورش به روستای "ام الحیران" در صحرای نقب واقع در سرزمین‌های اشغالی سال 1948، "یعقوب أبو القیعان" جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

"داوود شهاب" مسوول رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد تنها استراتژی فلسطین گزینه مقاومت و مقابله با رژیم اشغالگر و تن ندادن به گزینه‌هایی مانند هماهنگی‌های امنیتی و مذاکرات سازش است.

شهاب تاکید کرد اقدامات تروریستی و اشغالگری رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و طرح اخراج و کوچاندن اجباری فلسطینیان، همه ملت فلسطین را تهدید می‌کند. 

"کمال الخطیب" نایب رئیس جنبش اسلامی فلسطین در مناطق اشغالی سال 1948 نیز گفت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، رویکردی خطرناک است که در سایه کابینه تندروی "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وجود آمده است.

 

کلیدواژه