حمایت از تروریسم روش حکام سعودی و رژیم صهیونیستی
(last modified Wed, 22 Feb 2017 13:43:10 GMT )
حوت 04, 1395 18:13 Asia/Kabul
  • حمایت از تروریسم روش حکام سعودی و رژیم صهیونیستی

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، باج گیری با استفاده از ابزار تروریسم را ، روش کنونی رژیم صهیونیستی و حکومت آل سعود دانست.

به گزارش ایرنا ، "علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران عصر چهارشنبه در دیدار با " هدیه  عباس" رئیس مجلس ملی سوریه گفت رژیم صهیونیستی تلاش می کند با سوء استفاده از بحران های ایجاد شده در منطقه ، مسیر کشتار و اشغالگری را با شتاب بیشتری ادامه دهد، اما بدون شک، آتش انتقام فرزندان مقاومت، جنایت این رژیم را بی پاسخ نخواهد گذاشت .

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران همچنین تاکید کرد امروز بزرگترین حامیان تروریسم در اتحادی آشکار از تهدید ایران برای صلح و امنیت جهانی صحبت می کنند، درحالیکه حمایتهای گسترده آنها از تروریسم تکفیری، امنیت جهانی را با بحرانی کم سابقه مواجه کرده است.

"هدیه عباس" رییس مجلس نمایندگان سوریه هم در این دیدار، ضمن قدردانی از کمک های انسان دوستانه و مستشاری جمهوری اسلامی ایران به سوریه برای مقابله با تروریسم تاکید کرد: کشتار بیرحمانه مردم مظلوم سوریه به دست تروریستهای وابسته به برخی رژیم های منطقه، هزینه سنگینی است که سوریه به علت حمایت از آرمان فلسطین پرداخت می کند.

"هدیه عباس" تصریح کرد: رژیم صهیونیستی حامی گروه های تروریستی در سوریه است و از آنها حمایت های لجستیکی و نظامی می کند و این نشانگر پیوند محکم میان اسرائیل و جریان تروریسم تکفیری است. 

 

 

کلیدواژه