حوت 06, 1395 16:54 Asia/Kabul
  • انعکاس مظلومیت مردم فلسطین  ، چالش جدی برای صهیونیست‌ها

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بر نقش مهم سازمان‌های مردم‌ نهاد در انعکاس مظلومیت مردم فلسطین، تقویت مقاومت و نیز چالش‌آفرینی جدی برای صهیونیست‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، "حسین امیرعبداللهیان" روز پنجشنبه در اختتامیه همایش بین المللی فعالان و سازمان های مردم نهاد مدافع فلسطین در تهران گفت: حضور گسترده میهمانان در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین ، بیانگر حمایت از زنان و کودکان مظلوم فلسطینی و حمایت از آزادی قدس و فلسطین از نهر تا بحر است.

امیرعبداللهیان افزود: یکی از مهمترین اقدامات برای مقابله با صهیونیست ها، موضوع مقاومت است و باید مقاومت از غزه تا کرانه باختری و تمام سرزمین های اشغالی توسعه پیدا کند.

وی تلاش های گسترده سازمان های مردمی و غیر دولتی برای حمایت از مردم فلسطین را بخش مهمی از تحقق اهداف کنفرانس حمایت از فلسطین دانست.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: نهادهای مردمی می توانند صدای مردم مظلوم فلسطین را به جهان منعکس کرده با ایجاد چالش جدی برای صهیونیست ها در تقویت مقاومت و پیروزی فلسطینیان موثر باشند.

همایش بین المللی فعالان و سازمان‌های مردم نهاد مدافع فلسطین روز پنجشنبه با حضور نمایندگان بیش از 30 سازمان مردم نهاد حامی فلسطین از سراسر جهان در تهران برگزار شد.

 

کلیدواژه