رژیم صهیونیستی حاضر به مذاکره با فلسطینیان نیست
(last modified 1395-12-08T13:10:45+00:00 )
حوت 08, 1395 17:40 Asia/Kabul
  • رژیم صهیونیستی حاضر به مذاکره با فلسطینیان نیست

نویسنده و روزنامه نگار مشهور ایتالیایی گفت،رژیم صهیونیستی هرگز حاضر به مذاکره با فلسطینیان نیست .

«جولیتو کیزا» Giulietto Chiesa نویسنده و روزنامه نگار مشهور ایتالیایی در مصاحبه با رادیو ایتالیایی برون مرزی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مبنی بر اینکه اسرائیل حاضر به مذاکره با فلسطینیان نیست،افزود، ترفند رژیم صهیونیستی آمادگی برای مذاکره است اما هرگز پای میز مذاکره حاضر نمی شود.

نماینده پیشین پارلمان اروپا تصریح کرد، با ادامه شرایط کنونی، وضعیت در فلسطین اشغالی هر روز بدتر و وخیم تر می شود. ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین روز سه‌شنبه با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مقامات و شخصیت‌های سیاسی 80 کشور در تهران آغاز به کار کرد و عصر چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

نماینده پیشین پارلمان اروپا درباره بهبودی روابط بین روسیه و آمریکا نیز گفت، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نمی تواند مشکلات موجود در روابط واشنگتن - مسکو را حل کند زیرا دولت آمریکا معتقد به اصل سلطه جویی در رابطه با دیگر کشورها است.

این نویسنده ایتالیایی افزود، کسانی که در اطراف رئیس جمهوری آمریکا حضور دارند چین را تهدیدی برای آمریکا می دانند و در واقع مشکل اصلی واشنگتن با کشور چین است.

 

کلیدواژه