بیانیه جنش انصارالله یمن در محکومیت جنایت تروریست‌ها در حلب
(last modified Sun, 16 Apr 2017 04:14:04 GMT )
حمل 27, 1396 08:44 Asia/Kabul
  •  بیانیه جنش انصارالله یمن در محکومیت جنایت تروریست‌ها در حلب

شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن اقدام عاملان انفجار تروریستی در بین کاروان اهالی «فوعه» و «کفریا» در منطقه «الراشدین» حلب، ‌بر همبستگی و حمایت از دولت و ملت سوریه تاکید کرد.

به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری المسیره یمن؛ در بیانیه‌ای که شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن منتشر کرد، آمده است: برخی از دولت‌ها به عنوان حامی اصلی گروه‌های تروریستی القاعده و داعش ضد ملت سوریه، این اقدامات را انجام می‌دهند که نشان از شکست این گروه‌ها و حامیانشان دارد.

شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در این بیانیه، تلاش برای رسوایی سازمان‌ها و دولت‌های حامی تروریست‌ها را خواستار شد که به نوعی روابط مشکوکی با این جنایت‌کاران دارند.

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده بین کاروان اهالی فوعه و کفریا در منطقه الراشدین حلب سوریه دست‌کم 118 کشته و 224 نفر زخمی برجا گذاشته است.

این انفجار عصر شنبه در حالی رخ داد که غیرنظامیان خارج شده از کفریا و الفوعه در محله الراشدین تجمع کرده بودند. یک عامل تروریستی با یک دستگاه خودرو بمب‌گذاری شده در منطقه الراشدین در محل استقرار اتوبوس‌ها، خود را منفجر کرد. گروه تروریستی احرارالشام مورد حمایت غرب و برخی کشورهای منطقه مسوولیت این حمله را برعهده گرفته است.

 

کلیدواژه