مجامع جهانی؛ خواستار تحقق خواسته های فلسطینیان
(last modified Wed, 19 Apr 2017 11:36:49 GMT )
حمل 30, 1396 16:06 Asia/Kabul
  • مجامع جهانی؛ خواستار تحقق خواسته های فلسطینیان

شمار زیادی از مجامع سیاسی و حقوقی از سراسر جهان، خواستار اتخاذ موضع انسان دوستانه و مسئولانه جامعه بین المللی و تحقق خواسته های عادلانه فلسطینیان شدند .

به گزارش ایرنا، شمار زیادی از شهروندان و فعالان اجتماعی - سیاسی از سراسر جهان روز چهارشنبه ضمن محکوم کردن اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، بر لزوم دفاع از حقوق فلسطینیان و تحقق مطالبات قانونی اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی تاکید کردند. 

فعالان حقوقی و سیاسی جهان سکوت جوامع بین المللی را محکوم و بر همبستگی و انسجام مسلمانان جهان با گروه های فلسطینی برای تحقق اهداف مشروع آنها تاکید کردند.

درهمین حال، اداره امور مهاجران در سازمان آزادی بخش فلسطین که از سازمان دهندگان این کمپین در آمریکا می باشد ، اعلام کرده  کمپین همبستگی با اسیران فلسطینی از 25 حمل آغاز شده  است . سازمان دهندگان کمپین در این خصوص برای تحت فشار قرار دادن وزارت امور خارجه امریکا ، با اعضای کنگره این کشور تلفنی گفتگو کردند .

بیش از هزار و 500 اسیر فلسطینی از روز دوشنبه 28 حمل روز اسیر فلسطینی ، اعتصاب غذای خود را با شعار «آزادی و کرامت» در اعتراض به سیاست و رفتارهای وحشیانه رژیم صهونیستی ضد اسیران فلسطینی در بند این رژیم آغاز کردند.

 

کلیدواژه