جوزا 09, 1396 14:36 Asia/Kabul
  • دبیرکل انصارالله یمن: امت اسلامی گرفتار جریان نفاق شده است

درپی تشکیل جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در کنار دیوار ندبه، دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد امت اسلامی گرفتار جریان نفاق شده است.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرگزاری صداوسیما؛ «عبدالملک بدرالدین» دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، برگزاری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در کنار دیوار ندبه در قدس اشغالی را اقدامی تحریک آمیز در برابر مسلمانان دانست  و گفت این رژیم برای اهانت به مسلمانان از عملکرد جریان نفاق که امت اسلامی را گرفتار کرده است، استفاده می‌کند.

بدرالدین با اشاره به اینکه در مرحله خطرناک کنونی هر کسی باید به مسوولیت‌هایش عمل کند، اقدام تحریک آمیز سران جنایتکار رژیم صهیونیستی در حفر تونلی زیر دیوار ندبه در مسجد الاقصی را  بی توجهی این رژیم به ارزش‌های امت اسلامی برشمرد.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن هرگونه اختلافات میان امت اسلامی را به نفع دشمنان مقاومت خواند و اظهار کرد این اختلافات فرصت کافی برای مقابله با خطر اسرائیل و آمریکا را از بین می‌برد.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن همچنین با اشاره به ضرورت تشکیل جلسه علما و شخصیت‌های یمنی  در روز دهم ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد باید از این فرصت برای مشارکت همه در تصمیم گیری‌ها استفاده کرد تا عزت، کرامت و ثبات در کشور برقرار شود.

 

کلیدواژه