داعش در مقابل حزب الله تسلیم شد 
(last modified 1396-06-05T07:23:59+00:00 )
سنبله 05, 1396 11:53 Asia/Kabul
  •  داعش در مقابل حزب الله تسلیم شد 

پس از اینکه نیروهای مقاومت به عناصر داعش در مرز لبنان نزدیک شدند عناصر مسلح داعش، تصمیم گرفتند که خود را تسلیم حزب الله کنند. 

به گزارش روز یکشنبه شبکه تلویزیونی «  المیادین » لبنان ، اعضای گروه تروریستی داعش پس از تسلیم شدن در برابر نیروهای مقاومت و حزب الله ، به « دیرالزور»  در شرق سوریه  منتقل خواهند شد.

برخی منابع می گویند گروه تروریستی داعش سرنوشت سربازان ربوده شده لبنانی را به حزب الله اعلام کرده است.  نیروهای مقاومت پیکر چهار شهید دفن شده در « وادی میرا » در منطقه القلمون سوریه را تحویل خواهد گرفت. داعش همچنین یک اسیر به همراه پیکر دو شهید دیگر را به مقاومت تحویل خواهد داد .

ارتش لبنان از امروز ساعت هفت صبح به وقت محلی در « جرود القاع » و « راس بعلبک » در مرز این کشور با سوریه آتش بس اعلام کرد. فرماندهی ارتش لبنان که با درخواست تروریست های تکفیری داعش برای برقراری آتش بس در مرز سوریه موافقت کرده است در بیانیه ای علت آتش بس را  مذاکرات درباره سرنوشت نظامیان لبنانی ربوده شده اعلام کرد. 

گروه های تروریستی که به تازگی، بدنبال عملیات مقاومت اسلامی مجبور شدند ، ارتفاعات شهرک عرسال را تخلیه کنند، دو سال پیش 16 نظامی ربوده شده لبنانی را که در اسارت آنها بودند، آزاد کردند اما همچنان تعدادی از این نظامیان که احتمال می رود 9 تن باشند در اسارت داعش هستند. 

ارتش لبنان از 28 اسد عملیاتی را با نام « فجر الجرود»  علیه داعش آغاز کرده است. 


 

کلیدواژه