تاکید شیخ «نعیم قاسم» بر ماندن حزب الله در سوریه تا ریشه‌کنی تروریسم
(last modified 1396-06-13T12:13:33+00:00 )
سنبله 13, 1396 16:43 Asia/Kabul
  • تاکید شیخ «نعیم قاسم» بر ماندن حزب الله در سوریه تا ریشه‌کنی تروریسم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد: حزب الله تا موفقیت کامل ماموریت خود در سوریه و ریشه‌کن کردن تروریسم در این کشور باقی خواهد ماند.

به گزارش روز دوشنبه رادیو دری به نقل از پایگاه لبنانی العهد؛ شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی در منطقه «صور»، جنوب لبنان، تصریح کرد: حزب الله تا وقتی از پاکسازی سوریه از وجود گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و اسرائیل اطمینان حاصل نکند، هر چند سال هم که طول بکشد، سوریه را ترک نخواهد کرد. 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه آرامش سوریه، آرامش لبنان بوده و دشمن دو کشور، مشترک است، تاکید کرد: سوریه باید آزاد و مستقل باشد و راه خود را بدون هرگونه دیکته‌ای برگزیند.

شیخ نعیم قاسم همچنین با اشاره به آشفتگی اسرائیل از پیروزی‌های اخیر ارتش لبنان و مقاومت در نبرد با تروریست‌ها در مرز سوریه افزود: رژیم صهیونیستی امروز از تغییر دادن تحولات منطقه به نفع خود ناتوان است.

چندی پیش نیروهای مقاومت، ارتش سوریه و لبنان موفق شدند ارتفاعات «عرسال» لبنان و ارتفاعات «القلمون غربی» سوریه را از اشغال عناصر گروه تروریستی «جبهه النصره» و گروه تکفیری داعش پاکسازی کنند. 

 

کلیدواژه