افشاگری درباره بازداشت شاهزاده سعودی
(last modified Tue, 12 Sep 2017 04:40:29 GMT )
سنبله 21, 1396 09:10 Asia/Kabul
  • افشاگری درباره بازداشت شاهزاده سعودی

«مجتهد» فعال توئیتری عربستان در جدیدترین پست خود فاش کرد، به دستور «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی ، شاهزاده «عبدالعزیز بن فهد بن عبدالعزیز» پسر شاه پیشین این کشور بازداشت شده است.

به گزارش رادیو دری؛ «مجتهد» منتقد خاندان آل سعود در صفحه توییتراز بازداشت شاهزاده «عبدالعزیز بن فهد بن عبدالعزیز» پرده برداشت و اعلام کرد: نیروهای ویژه وابسته به محمد بن سلمان  با یورش  به کاخ عبدالعزیز بن فهد  او را بازداشت  و به مکانی  نامعلوم منتقل کردند.

مجتهد همچنین با افشای  طرح و برنامه بن سلمان افزود ، براساس این  طرح  ولیعهد سعودی  با هیچ یک از معارضان خود در خاندان آل سعود و دیگران مماشات نمی کند به طوری که هیچ مصونیتی برای هیچ کس وجود ندارد حتی اگر معارضان وی از فرزندان عبدالعزیز موسس آل سعود باشند.

این اقدامات در حالی است  که در طول چند روز گذشته اخباری مبنی بر آماده باش امنیتی در عربستان به منظور کناره گیری ملک سلمان از تخت پادشاهی به نفع پسر جوانش محمد بن سلمان گزارش شده است.

«سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان 31 جوزای سال روان رسماً برادرزاده خود «محمد بن نایف »را از سمت ولیعهدی برکنار و پسرش محمد بن سلمان را به عنوان ولیعهد جدید معرفی کرد . با گذشت تنها سه روز از این اقدام 21 شاهزاده سعودی با ارسال نامه ای به  پادشاه  این کشور مخالفت خود را در این باره اعلام کردند.