«سید حسن نصرالله» : موشکهای مقاومت قادرند هر نقطه ای از فلسطین اشغالی را هدف قرار دهند
(last modified 1397-02-02T04:00:49+00:00 )
ثور 02, 1397 08:30 Asia/Kabul
  • «سید حسن نصرالله» : موشکهای مقاومت قادرند هر نقطه ای از فلسطین اشغالی را هدف قرار دهند

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد، موشکهای مقاومت لبنان قادر خواهد بود هر نقطه ای از فلسطین اشغالی را هدف قرار دهند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سید حسن نصرالله روز( شنبه) در سخنانی در تجمع انتخاباتی در جنوب بیروت از طریق ویدئو کنفرانس، تصریح کرد : حزب الله لبنان هیچ وقت مقاومت را رها نخواهد کرد و مقاومت هرگز قابل مبادله نیست زیرا با بزرگترین از خودگذشتگی ها به دست آمده است  و به معنای کرامت و عزت ماست.

سیدحسن نصرالله  به جایگاه شهر صور در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: صور در سال 1982 در برابر اشغالگران ایستادگی کرد و نخستین عملیات استشهادی رخ داد و هیبت دشمن صهیونیستی را شکست و پایه های آن را لرزاند.

 نصرالله خطاب به مردم لبنان گفت: مسئولیت شما حفاظت از مقاومت است و این چیزی است که در روز 16 ثور 1397 انجام خواهید داد، زمانی که خانواده ها از همه روستاها و شهرها به سمت صندوق های رای می آیند و به لیست " امید و وفاداری " رای خواهند داد و هر رأی شما پیامی است به همه لبنان و همه جهان که ما مقاومت را رها نمی کنیم .

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین با اشاره به اوضاع اقتصادی این کشور و دشوار توصیف کردن وضع کنونی تصریح کرد : مبارزه با فساد نیازمند قاطعیت و تصمیم سیاسی است. مردم لبنان از امروز در صحنه خواهند بود.

 

کلیدواژه