سرپرست شورای علمای شیعه پاکستان: شخصیت و منش امام خمینی (ره ) چراغ هدایت انسان است
(last modified 1397-03-15T07:14:22+00:00 )
جوزا 15, 1397 11:44 Asia/Kabul
  • سرپرست شورای علمای شیعه پاکستان: شخصیت و منش امام خمینی (ره ) چراغ هدایت انسان است

سرپرست شورای علمای شیعه پاکستان گفت: گفتار و کردار والا و ارزشمند امام خمینی (ره) مشعل فروزان و هدایت راستین برای همه مسلمانان و انسان های آزاده جهان است.

علامه سید ساجد علی نقوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد با تبیین ابعاد شخصیت الهی امام خمینی (ره ) و تاثیر آن در اتحاد امت اسلامی گفت: ایشان از چنان شخصیت والایی برخوردار بود که می توانیم هم اکنون تاثیر آن را در جای جای امت اسلامی مشاهده کنیم.

سرپرست شورای علمای شیعه پاکستان به تبیین دستاوردهای انقلاب امام راحل (ره ) پرداخت و گفت: اگرچه چند دهه از رحلت امام خمینی (ره ) می گذرد و ایشان دیگر در میان ما نیستند- خدمات و اقدامات الهی ایشان باعت شده تا یاد و خاطره ایشان همچنان در دل مسلمانان باقی بماند.

علامه ساجد علی نقوی گفت: تنها با تاسی از رهنمودهای گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) توانستیم ضمن ایجاد اتحاد با فرقه های مختلف اهل تسنن با جریان تکفیری و تروریست ها در پاکستان مقابله کنیم و به موفقیت دست یابیم.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان همچنین  گفت: امام راحل با طرح ایده برگزاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطینی و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی آن را جزو مسئولیت و وظایف اصلی امت اسلام دانسته و آنرا برای همیشه احیاء کردند.