جوزا 20, 1397 12:42 Asia/Kabul
  • ایران تا زمانی که حکومت سوریه بخواهد در سوریه می‌ماند

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل، گفت: تا زمانی که حکومت سوریه تصمیم داشته باشد از کمک مستشاری ایران استفاده کند، جمهوری اسلامی در سوریه می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، «حسین امیرعبداللهیان» روز یکشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس ایران، گفت: ایران اگر لازم باشد در هر نقطه‌ای از سوریه به درخواست دولت این کشور عملیات ضد تروریست‌ها را سازماندهی خواهد کرد.

حملات 17 جوزا 1396 عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران، 18 شهید و ده ها زخمی بر جا گذاشت.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل، تصریح کرد: در سال‌های گذشته، آمریکایی‌ها در کنار داعش و حامی تروریسم بودند تا اهداف خود را محقق کنند در حالیکه ایران، حزب‌الله و محور مقاومت به طور جدی مبارزه با تروریسم را در دستور کار قرار دادند.

امیرعبداللهیان، افزود: اقداماتی که مدافعان حرم انجام می‌دهند نشان می‌دهد در اصل جمهوری اسلامی ایران و متحدانش در کنار ارتش سوریه و عراق با تروریسم مبارزه کرده‌اند و دنیا باید قدردان ایران و مقاومت باشد.

جمهوری اسلامی ایران به درخواست رسمی دولت سوریه به این کشور در مبارزه با تروریست های مورد حمایت آمریکا، رژیم سعودی و  رژیم صهیونیستی کمک های مستشاری ارائه می کند؛ اقدامی که به هیچ وجه به مذاق آمریکایی ها، سعودی ها صهیونیست ها خوشایند نیست.

 

کلیدواژه