تامین امنیت زائران حسینی (ع) با 30 هزار نیرو در کربلای معلی
(last modified 1397-06-28T13:26:36+00:00 )
سنبله 28, 1397 17:56 Asia/Kabul
  •  تامین امنیت زائران حسینی (ع) با 30 هزار نیرو در کربلای معلی

سی هزار نیروی امنیتی برای تامین امنیت و سلامت زائران اباعبدالله الحسین (ع) بسیج شده اند و موکب ها و واحدهای استقبال از زائران برای خدمات رسانی به آنها در آمادگی به سرمی برند.

به گزارش روز چهارشنبه شبکه  العالم؛ «قیس المحمدوای» فرمانده عملیات فرات میانه در گفت و گو با این شبکه گفت: یگان های این فرماندهی امسال بسیار زود کار خود را آغاز کردند و مسوولیت ها مشخص و تقسیم یگان ها در مناطق مختلف انجام شد.

«المحمدوای» بابیان اینکه، عملیات بازرسی و پاکسازی مناطق خیلی سریع  آغاز شد، افزود: هماهنگی گسترده ای بین نیروهای ارتش، پلیس، مرزبانی و الحشد الشعبی وجود دارد.

در همین حال، علاوه بر خدمات رسانی مختلف نیروهای داوطلب و مواکب حسینی، تولیت های آستان مقدس حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) هم  پرسنل خود را برای ارایه بهترین خدمات به زائران بسیج کرده اند.

براساس این گزارش، امسال نیز زائران بسیاری از استان های مختلف عراق و کشورهای عربی و اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران، لبنان، پاکستان و هند برای برگزاری این مراسم عظیم وارد شهر کربلای معلی شده اند.

مراسم عاشورای حسینی هر ساله با حضور میلیون‌ها زائر در کربلای معلا برگزار می‌شود.

فردا (پنج شنبه) 29 سنبله برابر است با دهمین روز ماه محرم سال 1440 هجری قمری و مطابق با 20 سپتامبر 2018، روز عاشورای حسینی است.

 

کلیدواژه