امیرعبداللهیان: مقاومت به رغم همه فشارها در بهترین وضعیت قرار دارد
(last modified Sun, 18 Nov 2018 05:19:27 GMT )
عقرب 27, 1397 09:49 Asia/Kabul
  • حسین امیرعبداللهیان
    حسین امیرعبداللهیان

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از فلسطینیان گفت:​ مقاومت با وجود فشارهای شدید، در بهترین وضعیت قرار دارد.

«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل شامگاه شنبه در گفت وگو با شبکه اول تلویزیون ایران، با بیان اینکه آمریکا درصدد ترور سران مقاومت بود افزود: نیروهای مقاومت در فلسطین با شلیک صدها موشک در کمتر از 24 ساعت این توطئه آمریکایی - صهیونیستی را شکست دادند.

امیرعبداللهیان با تاکید بر اینکه صهیونیست ها می دانند با وجود داشتن صدها کلاهک هسته ای بسیار شکننده هستند تصریح کرد: در بدترین شرایط منطقه رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر مقاومت فلسطین دوام بیاورد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل همچنین با اشاره به عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با نشان دادن روابط عادی خود با کشورهای عربی، مبادلات اقتصادی با این کشورها، اعلام قدس به عنوان پایتخت خود، تبدیل کنسولگری آمریکا در قدس غربی به سفارت، می خواهد به نیروهای مقاومت در فلسطین فشار آورد.

رژیم صهیونیستی روزهای 20،21 و 22 عقرب از هوا  و زمین به باریکه غزه حمله کرد و بر اثر این حملات، دستکم 14 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 30 نفر زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به جنایات صهیونیست ها بیش از 500 فروند موشک و راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مناطق مرزی نزدیک غزه شلیک کردند که سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی موسوم به «گنبد آهنین» توفیق چندانی در متوقف کردن این حملات نداشت.

 

کلیدواژه