تاکید وزارت دفاع و ارتش ایران بر حمایت از آرمان مردم فلسطین
(last modified 1398-03-08T11:40:40+00:00 )
جوزا 08, 1398 16:10 Asia/Kabul
  • تاکید وزارت دفاع و ارتش ایران بر حمایت از آرمان مردم فلسطین

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌های جداگانه بر حمایت از آرمان قدس و ملت مظلوم و مقاومت فلسطین تاکید کردند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: پیروزی‌های محور مقاومت در سال‌های اخیر بیانگر تفکر مقاومت ضد اِشغالگری در عمق وجود نسل‌‌‌های نوین مردم فلسطین است.

در بخشی از بیانیه وزرات دفاع ایران آمده است: تفکر راهبردی مقاومت ملت‌ها به‌ویژه پس از پیروزی در مقابل فتنه اخیر تروریسم تکفیری صهیونیستی داعش، امروز به قدرت نرم جهان اسلام و مظلومان عالم برابر نظام سلطه تبدیل شده است و روز قدس امسال را می‌تواند نقطه عطفی در آزادسازی بیت‌المقدس و فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت بیشتر جهان اسلام و آشکار ساختن رسوایی و خفت چهره نفاق و ارتجاع منطقه قرار داد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: ایران به‌عنوان پرچمدار عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم جهانی دنیای استکبار و در راستای حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، مبارزه تا احقاق حق ملت مظلوم فلسطین را وظیفه حتمی خود دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تلاش استکبار جهانی در به انحراف کشاندن آرمان آزادسازی فلسطین با طرح‌های خائنانه‌ای همچون "معامله قرن"، قطعاً ناکام خواهد ماند.

راهپیمایی روز جهانی قدس، روز جمعه آینده 10 جوزا 1398 برابر با 25 رمضان 1440 هجری قمری در سایر ‏کشورهای جهان برگزار می‌شود.

 

کلیدواژه